Zdgnsym93 Arkadaşlar iki gün sonra 8 haftalik olacağım.ama sanki daha ileri haftalardayım gibi karnım çıkıyor 😐 bu kadar erken çıkar mı anlamadim gitti. Bir de şimdiden boyleysem ileride yusyuvarlak olurum diye korkuyorum.tabi önce bebeğim sağlıklı olsun gerisi önemli değil ama insan yine de kafasına takıyor.sizlerin ne zaman cıktı karniniz? 🤗😇
MiniKaya Zdgnsym93 normaldede kilon varmı canım ? Gazda olabilir ilk zamanlar gaz şişlik çok oluyor ben 23+3 deyim daha yeni yeni dar giyince belli oluyor uzun boyluyum zayıfım o yüZden sordm
9ay10gun Zdgnsym93 19. Haftada tam çıkıyor artık benim kilom var 87 ile hamile kaldım karnım hic belli değildi 2 kilo aldım şimdiye kadar karnım bi on gündür anca cıktı net şekilde
Alps Zdgnsym93 aynı sorun bende de vardı🥺 inanılmaz bi şişkinlik oluyor ilk zamanlar. Birde ayıptır söylemesi kabızlık olunca baya şişiyordu😅 12+6 olacağım bende, sanki ufaktan ufaktan çıkmaya başladı şişkinlikten pek anlaşılmıyor yinede çıkıp çıkmadığı , biraz da vücutla alakalı canım
Zdgnsym93 MiniKaya normalde kilolu degi lim aslında biraz yapı olarak iriyim çok minik bi göbeğim vardı ama böyle hamile göbeği gibi değildi:(
Zdgnsym93 gul_5 ilk haftalar şişkinlik ve gaz olur diye biliyorum ama ne bileyim. Gerçi bi yandan hemen çıksın istiyor insan bi yandan da hiç kilo almayım göbeğim olmasın 😄 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Zdgnsym93 9ay10gun benim kilom yoktu çok minik bi göbeğim vardı canım ama birkaç gündür baya karnım sis belli oluyor 😐
Zdgnsym93 Alps evet ben de aynı sorunu yaşıyorum bi sıralar afedersin canım. Belki de onunla alakalıdır. Yapacak birşey yok ne yapalım öyle olsa bile canları sağ olsun 😇 sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
Zdgnsym93 Kubra_bs hayırlısı artık canım minigimin canı sag olsun o iyi olsun da 🤗 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💗
icegul Zdgnsym93 bende aynıyım canım. Şuan 14. Hadtadayız. Az az çıkmaya başladıgibi ama belim genişlemiş gibi hissediyorum
Zdgnsym93 MehZey yaa söylemesi ayıp son günlerde gerçekten aşırı derecede rahatsızım o konuda. Belki de öyledir hatta umarım öyledir 😄
MehZey Zdgnsym93 benimde o haftalarda çok şişmişti karnım sonra geçiyor 16+6 günlüğüm yeni yeni belirginleşiyor 😌
Kubra_bs Zdgnsym93 amin hep birlikte canım benim 🙏🏻 Sağlıkla gelsinler çıkan o göbeklerde alınan kilolarda hepsi unutuluyor 😍 ben ilk bebeğimde 33 kilo almıştım hepsi gitti o yüzden dert etme 😉
Berna23 İlk haftalarda benim de öyleydi sanki 4aylık gibi şimdi 14 haftalık oldum sanki yok gibi bazen şişkinlik de olabiliyor
Blackk34 Bende de aynı sorun var, adet öncesi bir şişkinlik olur ya o fazlasıyla kaldı bende daha yeni öğrendim hamile olduğumu, şişkinlik dolayısıyla mi göbeğim çıktı yoksa ben tesadüfen kilo aldım da hamileliğe mi denk geldi?
Zdgnsym93 Blackk34 sanırım şişkinlik seninki de benim gibi canım. Hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağına al inşallah 🙏👼