Merhaba inşallah ben de keseyi bayramdan sonra göreceğim ancak kaç haftalık olduğunu doktorum henüz söylemedi. Şikayetlerimiz aynı ayrıca ben sabahları çok yorgun uyanıyorum ellerim ve ayaklarım şişmiş oluyor ayaklarımın üzerine basınca su toplamış gibi acıyorlar tabi gün içinde geçiyor o his.