Cilek_21 Nazli2727 beeennn🙋🏼♀️🥰sıcak çok sıcak.. 12 haftalık hamileyim düşük tehlikem var diye annemler de kalıyorum kese etrafında kanama var mış bu durumu yaşayan var mı
ilayecemom Nazli2727 ben, dışarı çıkmıyorum çıktığımda çarpıntım oluyor o yüzden hep evdeyim çok sıcak 😒😒
Glcndnz21 Nazli2727 bunalıyorum geçmiyor sanki günler .. serklajlı olunca bide devamlı yatıyorum yattığım yer ıslak oluyor terden .. sıcaklar bitse de rahat etsek derim kalkıyor yanmışım resmen
gmzgl01 Nazli2727 klimanın altından çıkamıyorum 😁 siz buralı mısınız yoksa bizim gbi memleketten uzakta mı yaşıyorsunuz🙂
Glcndnz21 Cilek_21 kese etrafında kanama varsa bol bol dinlenmeniz lazım .. proloton iğne falan verdi mi doktorunuz .. yormayın kendinizi benim vardı geçti korkmayın
mucizem-21 Cilek_21 benimde kese etrafında kanamam var 10+2 yim progeston + pruloton iğne kullanıyorum. Kanama alanım kesenin boyutu kadardı ama küçük bi yerde kalmış dedi doktorum
Kizimveoglumm Cilek_21 bendede oldu canım 14+5 haftalıgız şuan allaha şükür geçmiş bizimki 12ci haftaya kadar tuvalet dışında ayağa kalkmadım şimdi iyiyiz cok şükür
Berna23 Ben 14 haftalık hamileyim klima altında geçiyor tüm günüm. Gerçi klimalı oda da sobalı ev gibi dışarı bi çıkıyorsun cehennem sıcağı 😂
mucizem-21 Cilek_21 teşekkür ederim ama hala diken üstündeyim 2 boş gebelik geçirdim bu sefer Rabbim kucağımiza almayi nasip etsin hepimize ❤