Hvva70 Kızlar 6. Ayımdayım inşallah, bugun Akşam üzeri bek agrım başladı birden ve kasıgımda agrıyor böyle adet agrısı gibi bazen geciyor sonra tekrar baslıyor. Normalmi acaba bu ayda böyle şeylerin olması yasayanlarınız var mı?
Meriwa Hvva70 hafta olarak ne kadarlıksınız bide uzanın uzanınca geçip geçmemesi gibi rahatlama oluyo mu onu takip edin
Hilal11 Hvva70 bende kasık ağrjsından doktora gittim. Hafif kasılmalar gördü ultroson da doktorum ve mgbezyum başlattı. Erken doğumu tetikleyebilirmiş Bende 6 ayın içindeyim
Ruveydaasker Hvva70 yemınle bende 22 haftalıgım erkek cocuk klcama kıraplar agrılar normalmı bende okım
Hvva70 Yalancı kasılma falan olabilir mi diye bşyler okudum ama emin olamadım öyle olsa bile normalmidir bilemedim daha cok erken…
Hvva70 Meriwa 25.ci haftaya gireceğim inşallah agrım oldugunda direkt yattım uzandım ama pek gecmedi sag sol pozisyon değiştirdim Bu şekilde idare ediyorum
Meriwa Hvva70 baktınız geçmezse acile bi gözükün yada doktorunuza ulaşım ne olur ne olmaz genişlemesiyle alakalıdır diye tahmin ediyorum ama doktordan iyi bilemeyiz malesef sizinde içiniz rahatlar
Gulseren01 Ben bugün hastaneye gittim o yüzden nts ye bağladı sancım yoktu idrar istedi enfeksiyon olabilir diye oda çıkmadı benim de belim çok ağrıyor dinlenirken bile ağrıyor bende 25 haftadayım