Busrave 38+4 üm tam 😅 dün gece başıyla aşağıya inmeye çalıştı resmen. Kaburgalarımı ittire ittire başıyla aşağıya indi. Bugün gören herkeste göbeğin düşmüş diyip durdu. Bugüne kadar hiç belirtim yoktu ama artık aşağı baskı hissediyorum, belim ağrıyor. Yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz 🙏🏼