Cgdmcmn Tam olarak öyle 🤷♀️ Teşekkür ederim aklı selim yorumunuz için 🌸 Umarım öyle olur 2 hafta öndeydi hep doktorum 3 haftayı istemeyiz dedi endişeleniyorum bu durumdan. Bir de mesela adet tarihine göre 29 haftayım şu an ama ultrasona göre 31 ise neye göre takip etmem gerekiyor bebeği, hareketlerini, hafta belirtilerini falan onu şaşırıyorum 😶 Aslında savunduğum tek bir şey var sağlıklı olsunlar da kilo, boy bunların pek önemi yok bence de. Babamız iri bende fena sayılmam o nedenle genetik olabilme ihtimali de yüksek bakalım göreceğiz 🤗 Sağlıkla büyüsün sağlıkla zamanında gelsin tüm bebekler inşallah 🐣 Niyetim kimseyi kırmak incitmek kıyaslama yapmak asla değil 🌸