Filiz1905 Ben hepsi burada sitesinden, silver linda markası aldım. 109 TL’ye aldım, henüz kullanmadım ama eşim gümüş ve altın ustası. 999 ayar olması yeterli demişti. Ve kullananlar çok memnun, çok pahalı marka almaya gerek yok bence.
mikican nur_mom 1 aydır kullanıyorum ben biraz toparlandı gibi son 2 3 hafta kala da gümüş kapağa başlıcam bakalım çok korkuyorum emzirememekten 😢
Nur5495 nur_mom silvermoon 999 ayar gümüş 180 TL ben ondan almayı düşünüyorum yorumlar da güzel hem de 999 ayar
nur_mom Nur5495 benimde kafama o yattı bana acil gerekli diye baktım civilin sitesinde satılıyor 200 TL ye. Yarın yaşadığım şehirdeki civil mağazasını arayıp sorucam eğer orada varsa eşim hemen alalım dedi. Yoksa internetten alicam mecbur 😕
CiftciGizem01 nur_mom ne kadar doğru bilemem bana da bi yakınım şimdiden dedi olurda göğüs ucun yara olursa tahinin üzerine çıkan yağı sür çok iyi geliyor kreme ihtiyaç duymazsın demişti. Denemekte yarar var 🙄😕
nur_mom CiftciGizem01 evde tahinim var ve üstünde yağı çıkmış durumda gogusumu yıkayıp onu sürücem. Belki işe yarar teşekkürler 🌺 herşeyden medet umuyorum şu an😔
CiftciGizem01 nur_mom deneyiminizi paylaşırsanız çok sevinirim bende çok Merak ediyorum. Umarım işe yarar çok geçmiş olsun ☺️