Bende yaşadım hemde benim daha fazlaydı. Genel cerraha gittim. Kesinlikle ilaç yağ falan önermedi. Ilık hatta baya ılık olsun sıcak su iyi gelmiyor bizlere. İçine iki yemek kaşığı kadar batikon döküp oturma banyosu yapacaksın leğende. Acıyı alıyor rahatlatıyor. Ben bir ay çektim birtek bu iyi geldi