mihriban1 Güzel hamile annelerimiz 30 haftadan sonra göbeğe ve rahime ağda yaptırmak sakıncalı mı zararı olur mu bebeğe yâda doğuma etkisi ?
yaseminyasemin mihriban1 doğumdan önce tüm vücut ağdaya giden arkadaşlarımı duuymuştum bi sıkıntılarıda olmadı
Nzla mihriban1 ben 38 de yaptırdım dogum öncesi göbegime bacagıma falan eskisine göre daha cok acıdı ama bi zararı yok dedi agdacı, bısuru hamıle geluyomus
mihriban1 yaseminyasemin bende yaptırıyorum bir sorun olmadı ama ilerleyen dönemlerde zor ve acılı oluyormuş baskı da etki ediyormuş doğum için öyle duydum cevremde emin olmak istedim ya 🙄🤔
Gokmer Lazerde tüylerim baya azalmıştı. Hamile kalınca bıraktım. Yarın 11. Haftaya giriyorum aşırı tüylendi her yerim. Kollarım, göbeğim, bacaklarım Ahmet abi gibi dolaşıyorum 😁 Bende bu hafta komple yaptırmayı düşünüyorum.
selin4141 Gokmer al benden de o kadar 1 sene açısını cektim lazer yaptırdım tam temizlendim derken hamile olduğumu öğrendim başladı tüyler çıkmaya şimdi 32+6 yım çıkmayan yerlerimde bile tüylenme var kendim artık halledemiyorum ağda yaptırmaya baslicam inşallah 🙈
KubosM Gokmer Yaa aynı dertten bende muzdaribim 😀 lazere giderken pürüzsüz olan cildim nerede şimdiki halim nerede 😀