glsmmc Kızlar merhaba 35+1 haftalık hamileyim hiç bir yüzüğüm parmağıma olmuyor moralim çok bozuldu. Doğumdan ne kadar sonra normale dönüyor yüzük ölçüsü.
Tugcngz glsmmc ben 24+3 haftalıgım ben alyansı cıkardım bile ewet erken belki ama cıktı 😂😂 sadece tek taş var
Dilos1645 glsmmc doguma on gün kaldı maşallah el ayak şişmesi yaşamadım alyansımı hala takıyorum hiç sıkma bile yapmadı ☺️
Serapguneylii glsmmc en cok bu konuda sanslıyım galiba 36+5im, alyansım da tektaşım da oluyor zaten gündelik hayatta sadece alyans kullanan biriydim doğuma az kaldı hala gayet iyi oluyor aynı eskisi gibi 😂😂
ElifOncul Ooooo Ben alyansi cikarali coook oldu🙈 ne tektas ne alyans hic biri asla olmuyor bana da 🙈 olur bigun diye dusunuyorum:))
Roseshah glsmmc bebiş doğduktan sonra tekrar güncelleme gelir eski formunuza döndüğünüzde o zaman takarsınız Nolacak☺️
Kuzeymiraa 🙄🙄🙄 12. Haftamdan itibaren hiç bir yüzüğüm olmuyor sizin yine son haftalarda olmamaya başlamış doğumdan sonra düzeliyor merak etmeyin 😊
glsmmc Dilos1645 çok sevindim sizin adınıza bence hamilelikte en yorucu şeylerden biri bu tombik el ayaklar
Dilara_slm Haftadan beri benim de olmuyor 😅 hamilelikten önce de bol geliyordu bide aah ah inşallah doğumdan sonra takabiliriz
Serena glsmmc az kalmis kalmasina ama saatler gunler gibi geciyor hepimiz hayirlisiyla jucagimiza aliriz insallah 😊🙏🏻🙏🏻
Nzla glsmmc dogum sonrası vücuttaki ödemi atınca yine eski haline döner simdi yaz mevsımınde odem cok oluyor