Nurahmet Sirinsirin merhaba ben egepol de doğum yapacağım Ocakta Allah nasip ederse yazmışsınız ki nst den ücret alınıyo şu zamana kadar 2 kere bağlandım kanama şikayetiyle gttiğim için ama bende ücret almadılar ek olarak ve doğum ücreti normalde olsa sezeryanda olsa 2600 oda süslemesi fotoğraf çekimi bebeğin ilk muayenesi içinde olmak kaydıyla.