Alasee Kızlar 37+1 deyiz koskoca 37 haftayı geçirdik ama şu zamanlar geçmiyor. Sizde öyle mi hissediyorsunuz. Çok heycanliyim çok..
nimet_52 Alasee son 13 gün ama geçmiyor sabahları bari geç uyansam diyorum gün biraz geçsin ama oda sıcaktan olmuyor sabahın 6nsında ayaktayım gece zaten yarım yamalak bi uyku gerçekten 32 den sonra zaman durdu sanki
Movid84 Bende 36+4 deyim bir gün geçince şükrediyorum artık dayanamaz haldeyim 😞 çarşamba sezeryan için gün verecek doktor sabırsızlıkla bekliyorum 😌