Cerenn06 Gokselin Doğum sancılarınız düzenli halde başladığı zaman sıcak suya koyup bildiğiniz duaları okuyup bir bardak içiyorsunuz o açıldıkça rahimde açılıyormuş henüz deneyimlemedim aldım duruyor bir de Doğumdan sonra Sudan çıkması gerekiyor yaraların daha tez kapanması için
yabansena Ben ikinci doğumumu o otla yaptım. Nst ye girmeden otu suya koyup 1 yudum içtim. Nst ağrım çok olunca ayağı kalmak istedim bi baş gittim bi baş geldim tuvaletimi yapıyorum sandım bide baktık kafası çıkıyomuş. O kdr kolay olmuştu doğumum.
yabansena Mucizesinibekleyen evde sancımı çekmişti. Nişanda gelmişti. Gece 3 gibiydi hastaneye gittiğimde. 4 cm açılmam vardı. Doktor sabahı bulur doğumu diyip uyumaya gitmişti. 1 saat geçmedi doğum oldu. Ebelerde şaşırmıştı. Sabahı bulur doğum değildir diye sonra bi baktılar ki kafası baya çıkmış. Ani doğuma girip 2 ıkınmayla doğum yapmıştım.
Gokselin Cerenn06 çok teşekkür ederim o zaman suyun hepsini tüketmiyorum suda kalıyor bir tane mi koyuyoruz
Cerenn06 Gokselin yok bir bardaktan fazla tüketmeyin yazıyor üzerinde Zaten evet bir tanesini koymanız yeterli bende o heyecan anında unutmam inşallah
Selenayokcu Valla bende aldım doguma giderken suya atın o suda acıldıkca sizinde acılmanız olcak dye öğrendım iki arkdasm yaptı ve acılması için cok beklemediler hemen oldu bende 10 günnkaldı bakalım denicem inşallah giderken atcam suya ama içmicem.
Sibelsercan yabansena ne kadar güzel darısı bizlere insallah. Tam olarak nasıl uygulanıyor Meryem ana otu bende bugün aldım ottan ama hangi duaların okunacağını nasıl uygulamam gerektiğini bilmiyorum
yabansena Sibelsercan bi tasın içine bu otu koysunlar üzerine suyu koysunlar. Sen bi yudum suyu iç. Yanındaki kişide meryem suresini okusun. Sen bunlarla uğraşamazsın sancı çektiğin için. Yanındakini tembihlemek lazım.