ElifDeniz_ Merve6046 bende de var o agrı. Ama ben henüz 26. haftadayım. Özellikle geceleri agrım oluyor. Gün içinde de iki parmağım uyuşuyor.
Tugcngz Merve6046 bende 24+3 oldum bi süredir sag kolum elim sabah kalktıgımda parmaklarımı sıkıp yumruk yapamıyorum şişler gün icinde agrı olmuyor ama uyuşma oluyor
Tugcngz Merve6046 ainen cnm aynı sinir sıkışması hastalıgı gibi 😔 dogumdan sonra gecer deniliyor gecmezse hastnrye giderim bazen dayanılacak gibi degil
Merve6046 Tugcngz karpal tunel sendromu herlde canim hamilelikte normal herlde sali gunu soracagim artik
ElifDeniz_ Benim de dayanılacak gibi değildi. Dün gece özellikle çok daha agrı oldu. Biraz masaj yaptım soğuk su tuttum az da olsa dindi agrı.