normalde doktorumun verdiği serum sarı renkte ve bana yakın olan devlet hastanesinden gidip alıyorum mide bulantım çok şiddetli olduğu için ve o bana bir nebze iyi geliyor iki defa doktor farklı bir serum verdi ve ikisinden sonra da aşırı şekilde bir baş ağrısı oldu ve o serum sarı değildi beyazdı aynı şikayeti olan varmı endişelendim bebeğime bir zararı olurmu ve serumu taktıkları elim acayip ağrıyor 🤦♀️