kadeerrr ben 14 haftalığım hala oluyo.7. Haftadan beri lekelenme değil kanamam oldu ara ara. Ama bana serklaj uygulandı. İlk 1 hafta kanama olması normal dedi doktorum inşallah sonrasında olmaz. Sizin doktorunuz ne dedi. İstirahat vermiştir. İlaç iğne falan…