Eslem23 çok sağol canım ateşim yükseldi bi anda akşama doğruda nefes darlığım oldu zaten 3-4 gündür eklem ağrılarım artmıştı ama fıtığıma bağladım ben her neyse , hastanede ateşim falan düşürüldü kan sulandırıc iğne vuruldu 11 gün sadece antibiyotik tedavisi olmadı , şiddetli baş ağrım oldu nu süreçte 5 gün falan tat ve koku kaybım oldu hala da var 11. Günde negatife döndüm çok şükür