Arkadaşlar selam baştan baya mide bulantisi tiksinme vs yaşadım bu arada oglusum olucak Allah izin verirse ama ne bi hareket ne bisey hamile degilmisim gibi hissediyorum çok şükür bi sıkıntı olmadığı için ağır kaldırmak dışında her işimi görüyorum sizce normalmi ayın 19unda randevum var günler geçmiyor aslaaaaa