Zemirayda canım seni en iyi anlayan benim… geçen sene temmuz da Doğum yaptım , ve ocak ayında oğlumu kaybettim… şimdi 5 aylık hamileyim. Doktorum normalde bekleyin diyorum fakat senin durumun farklı demişti bana izin vermişti.
Şimdilik bir sıkıntım Yok çok şükür karnım büyüdükçe sezeryan yerim sızlıyor hepsi o