Kızlar hepinize merhaba💕 bayramın ilk günü birkaç damla kan gördüm camasirimda hastaneye gittim ve kanama olmadığını, hatta normal olduğunu söylediler 2 gün geçti böyle çok azıcık iç çamaşırıma geliyor ve silinirken görüyorum. Ama silinirken kesinlikle vajinadan gelmiyor bunu anladım bu gelen kan ne olabilir sizce başına gelen oldu mu hastaneye gidince birşey yok diyorlar kafayı yiyeceğim artık 😔