Meneksenur Arkadaslar merhaba 33. Haftalık olduk ve canım acayip tatlı istiyor çikolata ve tatlı bu zamana kadar da hiç böyle olmamıştım ama son 3-4 gündür aşırı bir tatlı isteği var. Benim gibi olan var mı?
Tatlisannedilekk Meneksenur 31 haftalığım oğlum olcak, 13.haftamdan beri sürekli cnm tatlı istiyor deli gibi tatlı yiyorum🙈
Dk72 Meneksenur 31+4 haftalığım bu hafta hep canım tatlı istiyor, şimdiye kadar çok tatlı yememiştim. Sizin yazınızı da görünce şaşırdım neyle ilgili olabilir acaba🤷♀️
Gzmsydr Meneksenur ben ya 34 haftanın içindeyim acayip tatlı isteği var bu kadar değildi az az da olsa tatlı biseyler atiyorum agzima
MommyyToBe Meneksenur bende aynıyım😄son aya kadar tatlı fln canım çekmiyordu ama son aydayım sürekli tatlı yemek istiyorum🙄doktor tatlı tüketme dedi diye yememeye çalışıyorum ama çok zor😔
Ebrarliva Evet canım bende hep eksi tuzlu yerdik suan 37 yik bende 35 ten sonra tatlı yiyorum cok normaldede hic tatli sevmem ama canım çok istiyor
Meneksenur Gzmsydr demek bu zamanlar da kan sekerimiz düsüyo anlamadım gitti vallahi elim ayağım titriyor tatlıııı çikolataaaaaa diye😄
Butterfly9 Meneksenur ay canım deli gibi fıstıklı baklava üzeri dondurma istiyo pastane önünden geçerken içim gidiyo önceden böyle değildim şansıma şeker çıktı yada şekerden sonramı yasak diye oldu bilmiyom 🙁 öyle sorununuz yoksa yiyin bol bol🤤
smg95 Meneksenur bu postu görünce şaşırdım çünkü bende aynı şeyi yaşıyorum 🙈 30.haftaya kadar evde ne varsa onu yiyordum ama artık canım özellikle hep tatlı şeyler çekiyor, 35. Haftadayım doğuma kadar böyle gidecek heralde 😊 oğlum olacak bu arada