Aynısı bende de olmuştu.kuyruk sokumundan ne oturup ne kalkabiliyordum.röntgen cekildi. Mra girdim ama kuyruk sokumunda hiç bişe cıkmadı.bel kayması var dedi doktor.anestol vermişti.10gün çok agır sürdü.40ım çıkınca toparlandım.sonra yavaş yavaş geçti.size de gecmiş olsun cabucak atlatırsınız inş.