Nihanozturk Gulsen55 bende 32+5teyim bikac gündür göbegim daha bi asagıda erken dogum olmaz inşallah göbek asagı inince dogum oldugunuda bilmiyodum ben neden böyle oldu diyodum kendi kendime😄😄
Senibekliyoruz Benim 2.hamilelğim karnım hep aşağıdaydı şimdi 32 haftalık olduk herkes Doğum yaklaşmış karnın aşağı inmiş diyor ama benim hep böyleydi sanırım yerleşimiyle falan alakalı bebeğin.