Gizemela hastahane sürekli gittiğim bir hastane ama gebelik takibimi orada yaptırmıyorum. Doktorumun anlaşması o hastahaneyle inşallah doğumu orada düşünüyorum fiyat konusunda da bi bilgim yok ☺️ Eda Eskimez diye bir doktor duymuştum çok öven de var çok yeren de var. Doktor konusu biraz sıkıntılı ☺️ Tecrübe ederek seçilmeli 🤷🏼♀️