67380ipek Kızlar ben yarın 26 hafta olcam ama ayakta ve otururken gece uyurken hissetmyrm sadece uzanıp bişey yedikten sonra oturup uzanır gibiyken anca
Mervenur_kcbs 67380ipek keyifleri ne zaman isterse o zaman hareket ediyor ballar ya bizide panik yapıyorlar 🙈
Selcankokalan Ben de 26+3 üm🧿 sabah uyandığımda ve gece yatarken daha net hissediyorum, gün içinde bazen yemekten sonra hissediyorum bazen ayaktayken hiç düzeni yok 🙂
67380ipek Selcankokalan gece yatarken hissetmyrm sadece gündüz bişeyler yiyip uzanınca ayakta zaten hissetmyrm 🤨🤔
sedasuzan Demek sadece ben degilim bunu yaşayan bizde 25 olduk allahın izniyle ama gaz mı patliyo bebek.mi hareket ediyo anlamadım