Seda34 Kızlar siz bebeğinizin kıyafetlerini yıkamada hangi deterjanı ve yumuşatıcıyı kullanıyosunuz deterjanı tozmu yoksa sıvımı kullanıyosnuz
Tgbtgb Seda34 dalan roxy bitkisel deterjan var makine için olanı.ben onunla yıkadım yumuşatıcı olarak da uni baby kullandım.ev oda dolap misler gibi kokuyor kaç gündür de gitmedi kokusu ☺
Eagil Granul deterjanin erimeyip makina tikadigina dair yorumlar okudum benim evim 4.katta ve cok su cikmiyo bende bu yuzde dalin sivi deterjan ve yumuşatıcı aldim umarim memnun kalirim
Duruannesi Roxy kullandım ben de ilk kızımda bunda da ondan alırım sanırım ama yumuşatıcı kullanmamıştım uni baby iyiyse ondan alayım
RumeysaGen Bingo hipoalerjenik sıvı deterjan kullandım kokusuz çok güzel tavsiye ederim ben yumuşatıcı kullanmıyorum alerjim var o yüzden kızımın kıyafetlerine de kullanmadım