Pnar12016 bende bel ağrısı var hala 3 ay oldu. Bebeği bile taşımada zorlanıyorum bazen. Bu arada canım hiç de tatlı değildir son ana kadar normal doğum beklerken, acil sezaryen oldu. Bunun minnoşlukla ilgisi yok. Sinir stres anında bile spinal olan yer sızlıyor. Doktor normal, 2 seneye kadar sürebilir bu durum dedi.