Bende hep burda doğum hikayelerini okurdum bir gün bana sıra gelecek mi derdim ve geldi 🥰🥰benim doğumum planlı sezeryandi bazı sağlık sebeblerinden dolayı oğustosun 7 sine gün almıştık ama oğlum sabırsız çıktı bugün gece 3 te suyum geldi ne olduğunu şaşırdım bir panik bir panik apar topar hastaneye gittik hemen sezaryana alındım 04:55 te oğlum doğdu halen hastanedeyim anestezi olmasına rağmen uzun saatler ağrıyı hep hissettim benim için çok ama çok kötü geçti yureyemiyorum dogrulamiyorum oğlumu bile zar zor emziriyorum sıcağı sıcağına yazmak istedim Allah herkese kolay doğum nasip etsin