Kızlar 37+3 deyim. Bugün hastaneye gittim suyuna falan baktılar ve herşey normal dedi nöbetçi doktor. Ama hastaneden sonra vajinamda aşırı bir ağrı yukardan biri bastırıyo sanki bir ağrı var ve kaç dakika sa bir olduğunu hesaplamadigim bel ağrım var sizce doğum ağrısı baskısımi