zeyneparacii Meriwa hayır, 12+5 te kanama oldu yoğun doktor dinleneceksin dedi 2-3 lekelenmem oldu geçti şimdi tekrar lekelenmem oldu yine yogun kanamam olur diye korkuyorum
zeyneparacii Minikjelibonum hayır amerikadayım doktor bu haftalarda gerek duymuyorum dedi yazmaya ama istersen yazarım dedi progestan a