Htccerdal 33+2 hamıleyım bazen idrarım geliyor gıbi olur geri gidiyor Altan bi basınç oluyor gibi normali sizce sizdede oldumu
Aysenes Htccerdal bende 33+2 haftalıgım bende de oluyor bian tuvaletim varmiş gibi bi basınc oluyor sonra geciyor geri 😊
gokcecan Htccerdal benm de öyle dr a sordum bebeğin döndüğünğ artık bunların olacağını söyledi :) bizim bebeler kafa atıyo idrar torbasına 😂😂