eda_soykan arkadaşlar merhaba ablam hamile gibi ama henüz bebek istemiyor ve test yapmıyor o kadar zorlamaya rağmen adeti 2 gün kahverengi şekilde geldi 3 aydan beri o şekilde kahverengi adet oluyormuş sizce gebelik var mı
mlsmrtgl eda_soykan 3 ay boyunca bunu yaşayıp test yapmamakta bi garip 🙄 hamileyse içinde can taşıyor sonuçta . Bunu test yapmadan öğrenmeniz mümkün degil .
zeynepcelikss eda_soykan Canim 2.3 aydir böyle merak edip burdan insanlara sormak yerine bi doktora gitseniz ya😊
Tugce1803 eda_soykan Yani pes gerçekten. 3 aydır test yapmıyor da kalkmış bize soruyorsunuz.Test yapsın bu kadar basit
Funda22 Dış gebelikten ölümden dönen biri olarak acil doktora gitmesini tavsiye ederim.Dış gebelikte kanama kahverengi lekelenme şeklinde olur.Niye bu kadar ihmal ettiki,istemiyorsa da gitmesi lazım aldırmak için zaten.
eda_soykan Tugce1803 o kadar yap test diyoruz ama eşiyle ayrılma sürecinde olduğu için yapamıyor testi