Arkadaşlar bugün düştüm de ama dizlerimin üstüne düştüm karnım hiçbişekilde darbe almadı vede korudum karnımı yere de gelmedi bebek hareket ediyor kanamam ağrım sızım da yok virüs dolayısıyla hastaneye gidemiyorum pandemi hastanesi olduğu için bana bilgi verir misiniz