Merhaba herkese 7+2 gundeyiz 2 hafta önce doktora gittik tahlil yapildi kan degerlerim biraz düşük ve PDW düşük cikti tiroit de 2.6 cikti doktorum bidahaki randevuda dahiliyeye görünmemi istedi bende cok endiseliyim birsey olur korkusu acaba benim gibi hamileliginde böyle birsey yasayan varmi merak ettim