Kızlar selam :) öncelikle çarlamba günü Allahın izniyle planlı sezeryan olucam. Bebeğim kilo olarak küçük olduğu için doktorum uygun gördü. Bir hafta önce kontrole gittik eşimle kilo olarak gram kilo almamış bebeğimiz hatta geçen ki ölçümü 2400 dü ama 2380 falan cıktı bir hafta sonra . Bebeğimizin boyu bile geçmiş ölçüme göre bi tık kısaydı anlam veremedik eşimle.simdi kaç kilo bilgim yok ben dopuma kadar 2800 olur diyordum ama sanırım olmayacak. Sizin var mı böyle basınıxa gelen. Usg de küçük gösterip doğunca kilo olarak fazla cıkan ?