Canım bence çok normal İnan bende de hiç belirti yoktu bende her gün hastanedeydim çok endişe ediyordum o belirtiler 10. Haftadan sonra kendini belli etmeye başladı yani senın su an çok daha erken olduğu için çok belirti yaşamamış olabilirsin sen birde 10. Haftadan sonrayı gör 🤣