Deletedmom100 bi nebze umut olduysam ne mutlu bana 🤗 teşekkür ederim rabbim seninde bebeğini kucağına almayı nasip etsin ınş hastanede yatiyorsun deil mi istediğin zaman kontrol ettirebilirsin bak bu avantajin var 😉 üzülme bide bebeğin hissediyor Rabbim yar ve yardimcin olsun 😥
Ben ozaman oğlumun adını emirhan koyacaktim ağlıyorum yatiyorum aynı odada bi abla vardi dış gebelikten yatiyordu oda, kuran okuyordu bana dedi ki bi sayi söyle. Söyledim sana yusuf süresi çıktı dedi oğlunun adini yusuf koy dedi o gün bi dua ettim allahım tek yaşasın yusuf koycam dedim çok şükür şimdi 4 yaşında ablasi ismide yusuf emir 😍