Kızlar iki gün önce 4 idi bugun 29 cıktı sizce normal mi aşırı fazla cıkmıs geldı bana Allahım bu sefer umarım her şey yolunda gıder daha önce düşüğüm var cok korkuyrm kan pıhtılasmasından faktör V mutasyonum. Aspirin kullnayrm şimdilık salı gününe randevu aldım Allahım herkese nasip etsın sağlıklı bebişler