Merhabalar,
Sizlere bisey danışmak istiyorum.suan 26+4 haftalik gebeyim.Sabah kalktigimda WC de peceteye 2 damla kucuk kan lekesi geldigini gördüm.iç camaşırim temizdi ve 1 saat kadar bekledim.tekrar.wc ye gittigim de peceteyle sildigim de bir iki damla kucuk kan geldi ama artmadi. Hemn kendi doktorumu aradm ve devletin aciline gitmemi söyledi.Acile gittim ilk ultrosonla sonra alttan muayene etti.NTS ye soktu.ve bebek normal bir sorun yok gidebilirsnz dedii.Neden kanama oldu,ne olmus olabilir hicbir açıklama yapmiyorlar.
Sonra kendi doktorumu tekrar aradim ve durumumda bir sorun olmadıgıni ama acıklama yapmadiklarini söyledim.Doktorum Salı gününe muayeneye bekliyor.O gune kadar yat dinle ayağa kalkma ve Protestan hapini sabah aksam ic dedi.oglen saati.eve geldigim icin daha hapi icmedim.aksam başlicam.Neden böyle bisey olmus olabilir cok gerildim ve stres yaptm.salı gününe kadar beklemek çok zor olucak.