Adonis01 canım benim de olmuştu o haftalarda, nedense o kadar yaygın ki lekelenme hamileliğin başında. Ben çok stres yaptım çok ağladım şimdi olsa asla yapmazdım. Çünkü stres seni de rahmini de bebeği de kasıyor ve Allah korusun yani. Doktor progestan vermişti progestana rağmen lekelenmeler devam etti ardından 3 tane iğne oldum haftada 1 defa. İlk iğnenin ardından bıçakla kesilmiş gibi kesildi. Eğer çok korkuyor ve stres oluyorsan sna tavsiyem iğne iste. Ben istedim ama doktorum yapmamıştı. Başka doktora gittim Allah razı olsun ondan, o verdi hemen kesildi. İğne çok hızlı etki ediyor. İğnelerden sonra bir daha leke yaşamadım. 7.haftamda olmuştum şu an çok şükür 13 haftalık olduk.