feyz kızlar 5+5 teyiz herkesin aksine benim iştahım acayip açıldı ya . ara sıra bazı kokular rahatsız ediyor ama hiç kusmadım sürekli bişey yiyesim geliyor 🙈🙈🙈 sizde durumlar nasıl.
Esraumit feyz bende oyleydim hersey cok iyiydi.ama kalp atısı basladı suan 6+3 bikaç gundur felaket bulanti halsizlik ve tiksinme var kendimde değilim kısaca
Kekmez feyz 5. Haftada kusma olmaz genelde zaten kardeşim ☺ 8. Haftalar 10. Haftalar o zaman biraz sıkıntı yaşarsın
bebisiminannesi feyz vallaa bende oyleydim ve hala öyleyim ne gorsem yemek istuyorum hersey canim istiyor 😆🙄
feyz Esraumit yarin randevum var benimde keseyi görmeye gidicez bakalım ınşallah. Istahim eski haline dönsün artık bence yoksa çok kilo alırım 🙈
Esraumit Kekmez aynen banada diyolardı ben daha hiçbişeym yok diyodum herkes bana adetin yeni gecikti tabii bişey olmaz diyorlardı kese bile yok sadece kana karısmıs.ama inanılmaz gecyr bu kaç gündür
Tugce0723 Bende aynı senin gibi diyodum şuan 7+2 yim su içsem geri çıkarıyorum ☹ Maşallah de kendine 🤗
feyz Tugce0723 ayy bakalım ben nasıl olacam normalse çok iştahlı değilim zaten ama 4 5 gündür aşırı yiyorum 🙈
bebisiminannesi feyz canim 18 olucam 3 kilo aldim umarim almam fazla aksam yememeye dikkat et yesen dahi gün icinde kuru kayisi incir kuruu uzum de tuket bisey olmaz😗