ElifOncul 37de tatile gitmeye korkmadiniz mi Ben acayip korkuyorum 🙈 denize girmenizde sorun yok gunes altinda cok kalmadikca
Bernagokhan ElifOncul annemlere geldim aslında doğum için sahile yakın girmek istedim ama sorayım dedim 😍
Buketcaliskan35 Ben 39 um . Evde yalvarıyorum beni denize götürün diye 😬 Doktor sorun olmaz demişti ama götüren yok. Bence fırsat varken girin. Havuz tehlikeli ama denizde sakınca yok
Pelin55 Benim doktorum son haftalarda onermiyirum dedi doğumu tetikler hemde virusten dolayı dikkat edilmesi lazimmis
1Meftun ben şuan 39+5 im kendini yormadığın sürece problem yok ben hep girdim dr iyi olur gir ama kendini yorma dedi