58Vildan Ben de ikinciye hamileyim ilkte 2 tane dikişin vardı araştırdığım da genellikle dikiş kesi olmuyormuş ama dikiş o bölgenin sarkmayı önlem açısından iyi olduğunu biliyorum
Deletedmom386 58Vildan o zaman anlaşılır zaten sarkma falan olursa ama inşallah olmaz çünkü çok rahat gecer doğum sonrası 😍