cigdemoktav Detaylı ultrason sonuçları gittiğimiz gün söyleniyor mu ?yani ikili tarama testi gibi bi hafta beklemek mi gerekiyor ?
Unlukacar cigdemoktav canım detaylıda baktığında zaten sana anlatıyorda mesela böbreklerine bakıyor sağlıklı diyor elini gösteriyor parmakları tamam diyor öyle öyle tamamlıyor sonra yazılı rapor veriyor canım
Meryempalabyk cigdemoktav utrason gibi bakıyor hemen raporluyor gösterirse benim ki göstermedi her yerini haftaya tekrar gitcez :)
Meral-5866 cigdemoktav bebeğin her şeyi 40 45 dk içinde söyleniyor canım. Baştan aşagıya bebekte ne var detaylı bakılıyor önce uzuvları tam mı saglıklı diye sonra detaya iniliyor ölçümleri yapılıyor bir rapor tutuluyor şu var mı evet ideal mi evet kaç santim şukadar… Doktor ve hemşiresi konuşuyor hemşire her şeyi not alıyor. Benim doktorum öyle baktı 😊
cigdemoktav Meral-5866 Meral-5866 bugün biz gidicez inşallah baktırmaya asistanı 25 dk demişti sizinki ne gzl uzun uzun bakılmış 😊sağlıklı olur umarım bnm bebişte ❤️
Meryempalabyk cigdemoktav yok almıyorlar :) bir tane bayanla tanıstık orada onlr 3. Gelmişlerdi insallah son olur gösterir heryerini
Meral-5866 cigdemoktav ama ben özel kliniği olan jinekolaga gidiyorum canım ne ne devlet hastanesi ne de özel hastane hiç birine gitmedim. Muane ücreti de pahalıya geliyor ama bebeğim saglıklı olsunda gözümde yok para
cigdemoktav Meral-5866 bende aynı şekilde özel muayeneye gidiyorum bugün yaptırdım çok şükür detaylıyı aynen çok pahalıya geliyor ama hiç memnunda kalmadım gittiğim yerden neyseki sorun yok bebişte yani çok kısa sürdü işlem
Meral-5866 cigdemoktav çok şükür bebişlerimiz iyi olsunda tek derdimiz bu 😉Allah hayırlı doktor ve hemşirelerle karşılaştırsın inşallah 🤲
sabrszanne111 Neyse ki pahalı da olsa yaptırabildiniz benim perinetolog 24 haftada sıraya aldı koronadan sebep sonra ben 33 haftamdayom hala arayacak beni koronadan dolayı artık detaylı vakit geçirmek istemiyor uzmanlar