Aydeniz09 Goon bulamadığımız zaman molfix kullanıyorum çeşitliliğe takılmayın doku olarak aynılar ama ben kokusundan çok rahatsızım,çiş yaptığında dışına çok ağır bir koku veriyor,aynı problem primada da var.Parfüm olan bez koku yapıyor.Haricinde yumuşaklığı,inceliği çok güzel.
Kullanacağını beze büyük oranda bebeğiniz karar verece aslında,bize iyi gelen size pişik yapabilir ya da tam tersi.Yani bez konusu biraz deneme-yanılma yöntemi ile karar veriliyor.