mina_mom canım dik oturur pozisyonda bir ayağın diğer bacağının üzerine gelecek şekilde bacak bacak üstüne at ve esnet bacağını kendine çekerek. Her iki bacağında da tekrarla aynısını bir kaç kez. Bir de evde tenis topu gibi birşeyin varsa yere sırt üstü uzan, kalçanın altına topu al ve ağrıyan yeri bulana kadar yuvarla. Ağrıyan yere geldiğinde kendini bastır 10a kadar say bir kaç kez tekrarla. Ben bir ay boyunca bacağımı hareket ettiremedim ağrıdan ve bunu deneyip ertesi gün mucize gibi ağrının geçtiğini gördüm. Anlatabildim mi tam bilmiyorum ama bana kesin çözüm oldu