Hfz42 Benim bebegimde de aynı sorun vardi bizim ölçüler baya büyüktü. Bi böbreği 23 mm digeri 10 mm gibi biseydi.16 haftada ogrendik.perinatolog tarafindan takip edildim. 34+2 günlük hamileyim iki bobrekte normal boyutuna geldi şükür🙏Korkmayın erkek bebeklerde normal bi durum ki sizin bobregin boyutu büyük degil 10 mm kadar normal kabul ediliyor.