24-32 idari izin kullanıp 32 den sonra çalışır raporu almayı hiç bir müdür kabul etmez bence 🐣 idari izin kullanılacaksa daha sonrası İçin de 32. Hafta da çalışır raporu alınmaz 32.hafta da doğum iznimiz başlar iyi düşünüp karar vermek gerek.
idari izin için okul bilgilendirilmeli mi ??