Homeless20 Kızlar 9+2 gebeyim. Dün saat 6 dan beri inanılmaz gaz sancım.. geçmesi için tavsiyeleriniz var mı acaba ? Lütfen yardım edin valla kalkamıyprum bile yataktan.
Duygu_pb Homeless20 yürüyüş ve egzersiz iyi gelir sol yanına yatıp sok bacağın düz sağ bacağınsa karnına doğru kıvrık bir şekilde bi süre bekle
Aozge01 Homeless20 Homeless20 ay canım bende 3 aylık hamileyim 3 haftadır öldüm gergin gaz sancısı çeker mi bir insan hafta içi kontrole gidicem İnan direk gaz sancısı için birşey önermesini rica edecem öldüm ya
MehZey Homeless20 valla iyi geliyor çünkü bende çok gaz sancısı çektim limon da mideye iyi geliyor sade maden suyunu bardağa alın üzerine iki limon sıkın bı fiske de tuz rahatlatıyor baya insanı 😌
Duygu_pb Homeless20 yatış pozisyonunu deneyin öyleyse eğer yapabilirseniz öncesinde bacaklarınızı bisiklet ya da Çek bırak şeklinde dolaşımı arttırmaya çalışın
Homeless20 Aozge01 yemin ederim bnde öyle ne yapsam geçmiyor bi ara hafifliyor sonra tekrardan şiddetleniyor. Bende geçmezse yarın gitmeyi düşünüyorum valla. Çok kötü gerçekten yatarken bile ağrıyo sancıyo