Eddaliko yok az tabi 0 3 aydan üç tane al gerisini 3 6 al demek istedim günde üç değil de bazen iki değiştiğim oldu çişi yada kakası çıkıyo ama atlet batıyo ondada atlet daha çok değişiyoruz canım ben şimdilik 6 tane tulum aldım sadece ikisi 0 3 ay iki hafta anca giyer onu zaten